Thursday, May 12, 2011

Makan2 Kat Restoran SS2 Murni!!!






Dah lama x makan kat restoran ni.. last sebelum die tutup utk renovate dulu..So last night aku,haji Tasli & Askwat pon pederas la pepijat kesayang aku tu... keluar je rumah mule2 gi dulu pasar malam kat seksyen 9 B.B.Bangi.. Ala, yg kat rumah aku tu la.... Siap pekena bakso dulu sorang semangkuk... Then pas maghrib pe lagi... bermula la sesi mencilok atas highway.... dari bangi pergi ke Pj, masuk Subang sampai ke Shah Alam then Pj balik... Pastu bermula la sesi melantak... Pe yg ader kat restotan tu ha?? Nak tau tengok SINI Malas nak citer bnyak2.. =) So bile dah sampai, kitorang pon pe lagi, mula la mengorder... Pastu makan sampai overload.... haji makan sampai x habis... Fuh... Betapa boolatnyer perut aku waktu tu..... Then pas makan semua dah x larat nak bergerak... seb baek aku ni hobi aku memandu.. so dapat la aku buat satu lagi sesi ber-grand-touring kat atas highway... cucuk2 sket, cilok2 sket then sampai la kitorang kat bangi dengan selamatnyer... Sampai rumah mandi then sembahyang isya' pon semput sebab perut berat sangat.. =_="
Fb sket, bace on9 novel sket pastu pe lagi.... Terus menSnorlax kan diri...

No comments:

Post a Comment